nieuw blog beautyandwe.wordpress.com!♥

Heeeiii lieve lezers,

Ik wil jullie iets leuks vertellen!! Ik ben samen met Nienke van thenienkelife.wordpress.com een blog begonnen! Het heet beautyandwe.wordpress.com!♥ Ik ga dus voortaan op dit blog posten en niet meer op xbeautyandme.wordpress.com maar dit blog blijft en nog wel even opstaan, zodat jullie berichten terug kunnen lezen. Wij hopen dat er veel lezers en reacties komen op ons blog. En ik hoop dat mijn lieve lezers van dit blog nu mijn andere blog gaan lezen. Ons nieuwe blog gaat over ongeveer hetzelfde maar nu doen we het met z’n tweeën dus zijn er vaker nieuwe berichten. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!

Afbeelding

xo Lauraaa

3 thoughts on “nieuw blog beautyandwe.wordpress.com!♥

  1. Wat leuk! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

