review hand & nail cream en lipgloss

heyhoii,

Gisteren heb ik  2 leuke budget producten gekocht:

-Hand & nail cream (Action)

-Lipgloss (Kruidvat)

Eerst de hand & nail cream, deze crème is van de action en kost €0,99. De crème verzorgt je handen & nagels. Doordat het kouder is worden je handen natuurlijk wat droger, daarvoor is deze crème heel fijn. Ik vind hem alleen niet zo super lekker ruiken. Niet vies maar gewoon geen lekkere geur. Deze crème zorgt ook voor sterkere nagels, en is heel goedkoop.

Dan de lipgloss van Essence, deze heb ik gekocht bij de Kruidvat & kost €1,98. Ik heb niet zo vaak lipgloss op maar ik dacht laat ik dat ook maar eens proberen. Ik vind deze lipgloss best fijn, alleen is een minpunt dat hij niet zo lang blijft zitten. Het kwastje vind ik wel fijn omdat hij dun en lang is.

 Op deze foto zie je dat hij niet opvallend is maar je hem toch wel ziet.

allebei wel een aanrader!

xoxo Lauraaa

2 thoughts on “review hand & nail cream en lipgloss

Geef een reactie

