December!

Hoooiii,

Sorry voor het late bericht!

Over precies een maand ben ik jarig!! (: Daarom vind ik December leuk maar ook nog om andere dingen vind ik December leuk! Ik dacht laat ik jullie dat eens vertellen!

Sinterklaas: Ik vind sinterklaas altijd heel leuk! altijd gezellig gourmetten & surprise. (5 december)

Jarig: 9 December ben ik jarig dus precies over een maand! Ik vier dit met familie & waarschijnlijk een andere dag met vrienden!

Kerstmis: Ook altijd gezellig! Dit vier ik gewoon met mijn gezin samen. En misschien krijgen we wel een cadeautje (: (1e kerstdag is op 25 December).

Nieuwjaar: Ja hoor dit is ook weer super gezellig! Ik weet nog niet hoe ik het ga vieren?!? (31 December/ 1 Januari)

& natuurlijk is het ook altijd leuk als het sneeuwt (:

 

Wat gaan jullie allemaal doen in December?

xo Lauraaa

4 thoughts on “December!

Geef een reactie

