nieuwe header & paardrijden!

Hoooiii,

Zoals jullie zien is er een nieuwe header! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik merk dat er steeds meer bezoekers komen (: Gisteren waren er 71 bezoekers, dat is de drukste dag tot nu toe. Als jullie een leuk beauty product zien en denken daar wil ik meer over weten, laat het me dan maar weten. Dan komt er misschien een review van! Ik ga zodadelijk paardrijden! Heb er weer zin in! Echt paardrijden is gewoon DE sport voor mij. Je beweegt gaat om met mensen met dieren en kunt jezelf steeds verbeteren. Veel mensen denken dat paardrijden eigenlijk geen sport is. Dat kan ik echt niet begrijpen.. Mensen denken dat je paard alles doet en jijzelf alleen maar hoeft te zitten & sturen. Maar dat is niet zo! Na dat je een paar minuten hebt gegalopeert voel je toch al dat het best vermoeiend is. Ik vind niet alleen het rijden leuk, maar ook het verzorgen van het paard vind ik leuk. En een paard vind het ook fijn als jij vrolijk bent! Ik vind het in iedergeval super leuk!

xoxo Lauraa

Geef een reactie

