BB cream Garnier review

hey,

Gisteren heb ik BB cream gekocht & nu laat ik jullie weten wat ik er van vind! 😀

Afbeelding

BB cream is foundation & dagcrème in een. Je hebt zo geen dikke laag foundation op je gezicht, maar gewoon een soort crème die evengoed dekkend is. Mijn BB cream is van Garnier, ik heb al veel over dit product gehoord dus ik dacht laat ik het zelf ook maar uittesten. Afbeelding

Ik heb even een roze streepje op mijn hand getekend zodat je goed kunt zien hoe dekkend de BB cream is.

Afbeelding

Hier heb ik de crème nog niet uitgesmeerd. Ik heb BB cream voor de lichte huid.

Afbeelding

Je ziet het streepje nog wel maar al veel minder. De crème kun je fijn uitsmeren & ruikt lekker vind ik. De crème verzorgt je huid en maakt je huid mooier. De BB cream van Garnier kost normaal €10,16 maar gisteren was er bij de DA 20% korting dus ik heb hem gekocht voor €8,13.Afbeelding

Ik vind de BB cream van Garnier zeker een aanrader!

xo Laura

2 thoughts on “BB cream Garnier review

Geef een reactie

