look of the night♥

Heeeeiii,

Vanavond heb ik een feestje, dus ik dacht ik laat jullie zien wat ik vanavond aan doe (: Gelukkig ga ik met de auto daarheen want waarschijnlijk gaat het vanavond regenen.

Zodadelijk ga ik ff douche daarna mijn haren stijlen & make-up opdoen.

Daarna doe ik deze kleren aan:

Afbeelding

(sorry niet z’n duidelijke foto)

Het jasje is van de h&m maar ik weet niet meer hoeveel die koste.. Het hempje is ook van de h&m en kost €5,99. Maar om het toch niet te netjes te maken roze nagellak:

Afbeelding

Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

Als jullie nog een leuke tip hebben pas ik het misschien nog aan (:

x’Lauraaa

Geef een reactie

