brrr…

Heeeeeiii,

Het word steeds kouder, word eerder donker & je bent misschien verkouden. Dat is natuurlijk helemaal niet fijn daarom een tip om het toch net iets fijner te maken.

Ik ben verkouden en vind het zo irritant dat je gewoon niet fijn kan ademhalen. Daarom dacht ik ik laat jullie zien wat hierbij helpt. Pak een bakje & doe daar kokend water in. Doe het bakje niet helemaal vol maar ongeveer de helft.

Afbeelding

Pak nu verkoudsheidsbalsem..

Afbeelding

Doe ongeveer de helft van een theelepeltje in het kokende water.

Afbeelding

Roer dit even goed & ga er dan boven hangen. Slim is het om een handoek/theedoek over je hoofd heen te leggen zodat de stoom niet weg gaat. Je wacht een paar minuten & je kunt weer beter ademhalen door je neus. tip: doe je ogen dicht anders kun je daar pijn aan krijgen..

Ik hou zelf meer van de zomer meer van zon & buiten zijn. Maar de winter heeft ook wel iets. Als het ’s avonds eerder donker is en je gezellig een film gaat kijken is de winter ook heel gezellig & leuk. Maar toch vind ik het leuker om ’s avonds nog buiten te zitten te zwemmen enzo.. Je word toch altijd wat somberder van dit weer. En wat ik nog het ergste vind is regen! Als je ’s morgensvroeg door de regen naar school moet fietsen & dan helemaal doorweekt op school aankomt bah.. maarja alles heeft ze voor en nadelen.

x’Lauraaa

Geef een reactie

