sinterklaas♥

Heeeeeiii,

Laatst heb ik geschreven over sinterklaas over wat ik moest vragen..

Dus ik dacht ik ga schrijven over wat ik nu ga vragen.

Ik ben samen met een vriendin gaan winkelen.

Ik dacht ik ga gewoon bij veel winkels kijken of ik iets leuks vind, en dan schrijf ik dat op.

Dat is gelukt (:

Dus hier een paar dingen die ik ga vragen voor sinterklaas:

*1 second nagellak van Bourjous Paris

kleur: roze nummer 06 ongeveer €10,00?

*mascara van Rimmel

scandeleys show off  €11,95

*nagellak van NYC kleur: roze nummer: 195

€2,99

*  hema:

foundation brush €3,10

eyeshadow brush €2,60

* fotolijstjes

Dit is niet alles maar alvast een paar dingentjes..

Ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben.

x’Lauraaa

4 thoughts on “sinterklaas♥

Geef een reactie

