sinterklaas!♥

heeeeiii,

over iets meer dan een maand is het weer 5 december dus pakjesavond!

ik weet nooit zo goed wat ik moet vragen..

ik wil meestal wel iets van make- up of nagellak ofzoiets.

dus ik dacht ik ga eens op internet kijken.

toen kwam ik de site van het merk maybelline tegen.

hierop staan geloof ik alle mascara’s van dit merk & er staat ook uitleg bij over de mascara’s.

ik vond dit een hele handige site dus dacht laat ik dit eens op m’n blog zetten!

als je op de mascara klikt komt er meer uitleg over die mascara.

zo kun je kijken welke mascara het beste bij je past!

dit is de site:

http://www.maybelline.nl/producten/Ogen/MASCARA.aspx

hierop staan ook nog beautytips & andere producten enzo..

weten jullie nog iets leuks wat je gaat vragen voor sinterklaas?

schrijf dan even een reactie of laat mij het weten!♥

‘x Lauraaa

2 thoughts on “sinterklaas!♥

Geef een reactie

