nagelak Essence review

heeeeiii,

 

Zoals beloofd is hier mijn review over de nieuwe colletie van Essence.

Ik heb de roze nummer 107 naughty and pink! & blauw met glitters nummer 127 i love bad boys uitgeprobeerd.

Er zijn wel een paar dingen verandert door de nieuwe colletie.

Het kwastje is beter & breder en de nagellak glanst meer.

Echt negatieve dingen heb ik eigelijk niet..

Ik vind het de nummers 107 & 127 echt leuke kleuren!

Het resultaat van nummer 107:

 

Afbeelding

nummer 127:

Afbeelding

 

Zeker een aanrader!!

 

 

Dan over de Essence express dry dropps waar ik gisteren ook over schreef:

Het is best handig, maar het is na 1 minuut nog niet echt helemaal droog.

Je kunt het na ongeveer 20 seconden wel aanraken maar er niet echt op drukken.

En als je de druppels erop doet loopt het ook wel een beetje langs je nagels.

Evengoed wel handig maar niet super..

Wel een aanrader!

 

x’Lauraaaa

 

 

 

Geef een reactie

