nieuuwww♥

Heeeeiii,

Sorry dat ik weer een beetje laat er iets nieuws op heb gezet!♥ 

Vandaag wou ik nagellak kopen bij de Kruidvat & merkte ik bij het merk Essence dat er een nieuwe colletie is!

Dus heb er 2 kleuren van gekocht:

Roze nummer 107 naughty and pink!

& blauw met glitters nummer 127 i love bad boys

Afbeelding

De roze echt een leuke ook wel opvallende kleur.

De blauwe is met glitters en is een minder opvallende kleur, maar toch heel leuk!

De prijs is iets omhoog gegaan van €1,29 naar €1,69.

Maar er zit nu wel meer in van 5 ml naar 8 ml.

Ik heb ze nog niet opgedaan maar dat ga ik morgen of overmorgen doen.

Dan laat ik ook horen of ik het een beter kwastje vind enzo.

Maar ik heb nog iets gekocht:

Afbeelding

Dit is ook van het met Essence en is ervoor dat je nagellak sneller opdroogt.

Het heet nail art express dry drops, er staat op dat het binnen 1 seconde opdroogt.

Ik ga dit ook nog opdoen, en laat jullie ook weten wat ik er van vind morgen of overmorgen!

Voor alle nieuwe kleuren en voor meer informatie ga naar deze site:

http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/nagellak/colour-go.html

x’Lauraaaa

Geef een reactie

