stijltang & spray♥

Heeeeiii,

Ik vind het vaak leuk om m’n haren te stijlen, bijvoorbeeld als ik naar een feestje ga maar ook gewoon als ik thuis blijf!

Ik vind mijn haar altijd makkelijker als het stijl is.

Vanmezelf heb ik eigenlijk krullen & ook een beetje pluizig haar.

Ik had eerst dus een stijltang van de kijkshop, ongveer 2 jaar geleden gekocht maar die was niet zo fijn..

Laatst heb ik een nieuwe stijltang gekocht & ik vind hem echt super fijn!

Met deze stijltang kun je echt snel & makkelijk je haren stijlen (:

Je kan hem op droog & nat haar gebruiken.

Hij heeft een lang & meedraaiend snoer.

Het merk is carmen & het nummer van deze stijltang is cr1090.

Ik heb deze ook bij de kijkshop gekocht, maar deze kun je ook online kopen!

Afbeelding

 

Bij de kijkshop kostte die toen ik hem kocht (1 maand geleden) €24,95.

Ik weet niet of de prijs is verandert deze maand..

Als je je haren stijlt is het is slim om een spray te gebruiken.

Z’n sprays kun je bijvoorbeeld bij de Kruidvat of Etos kopen.

Dit is mijn spray:

Afbeelding

Ik vind dit zelf een hele fijne spray omdat je haar er door gaat glanzen & het ook makkelijk doorkambaar is.

Deze spray is voor lang en dof haar, natuurlijk zijn er ook andere soorten.

Als je je haar stijlt zorgt de spray ervoor dat je haar niet erg beschadigd.

Deze spray kost €3,99 & kun je natuurlijk ook via internet kopen..

 

‘x Lauraaaa

Geef een reactie

