achtergrond & base coat!

Heeeiii,

Zo als jullie merken is de achtergrond aangepast, ik hoop dat jullie hem leuk vinden (:

Sinds gisteren heb ik dit blog, en ik heb al veel ideeën over wat ik er allemaal op wil zetten.

Dus ik hoop dat juliie dit veel gaan lezen, en er veel reacties komen!

Als jullie een leuk idee hebben over wat ik nog meer op dit blog kan zetten, laat het me maar weten!

 

Nu mijn eerste echte bericht:

Voordat je nagellak opdoet is het slim om eerst base coat te gebruiken.

Hierdoor verkleuren je nagels niet & worden je nagels ook sterker.

Ook als je geen nagellak opdoet is het slim om base coat te gebruiken.

Mijn base coat heb ik bij de Bigbazar gekocht!

Hij kostte maar 1 euro dus ik dacht die zal ik eens proberen..

Hij droogt echt snel op (ongeveer 20 seconden) & glanst ook heel mooi.

Het merk is Paris memories!

voor:                                                                        na:

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Zeker een aanrader!!

 

‘x Lauraaaa

Geef een reactie

